sobota, 3 listopada 2012

BJD, Dolfie

Witam wszystkich :)
Dawno już tu nie zaglądałam, nawet bardzo dawno. Wybaczcie. Jedynym moim usprawiedliwieniem jest to, że jestem leniem xD Ale to i tak żadne usprawiedliwienie.  
    Przechodząc do rzeczy. Chciałabym dziś trochę opowiedzieć o BJD i Ddolfie. Może nie ma co tu dużo do gadania, bo ktoś powie: "Lalka to laka". Cóż, poniekąd to prawda, w tym, że te lalki, akurat nie są takie jak wszystkie inne. Co je różni od chociażby zwykłej Barbie? Wszystko, że tak powiem. BJD i Dolfie, są to lalki kolekcjonerskie pochodzące z krajów azjatyckich i tanie to one nie są. Jedna lalka może kosztować ponad 2 tysiące złotych, ale są też tańsze...niewiele, ale jednak zawsze coś. Lalki te mają ruchome stawy, wyglądają bardzo realistycznie i są tworzone indywidualnie. Także każdy może sobie zażyczyć taką, a nie inną, i taką też otrzyma. Wysokość lalki może wynosić do 70 cm, ale są też mniejsze. BJD i Dolfie są tak zrobione, że można im wymieniać oczy, włosy, części ciała, ubrania, akcesoria. Jak widać taka lalka to fajna rzecz. Mnie się one strasznie podobają i gdybym miała taką możliwość, to zakupiłabym jedną. Wczoraj poszperałam po necie i przedstawię wam kilka przykładowych lalek. A oto i one:




Ładne lalki prawda? Mnie najbardziej podoba się ta ruda ( z tego co mi wiadomo to ponoć facet ) i ostatnia ( reszta też jest ładna i mi się podoba, ale te dwie w szczególności xD ). 
Jakby kogoś interesowało kupno takiej lalki to podaje jeszcze linki do polskich sklepów, które znalazłam
No i w sumie to tyle jeśli chodzi o tą notkę. Jedyne co mi zostaje, to życzyć wam miłego weekendu i do napisania :3




2 komentarze:

  1. Ale fajne lalki. Też bym taką chciała. No fajna ta ruda, ale czy tylko mi się wydaje, że usta ma takie jak Kaczuszka? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Przeczytałam na blogu prawie wszytko.
    2. Tu o ty lalkach można powiedzieć dużo więcej xD
    3. Zdarzają ci się czasem powtórzenia i jakieś drobne błędy w notkach :)
    4. Oprócz tego blog bardo fajny, bardzo mi się podoba, uwielbiam takie ciekawostki o kulturze Wschodu <33 xD
    5. Zapraszam do siebie :3

    OdpowiedzUsuń